Anlamlı Sözler

Istemem sevgili yüzüme gülme Eger ki sonunda aglatacaksan Istemem sevgilim ümitler verme Sonunda dünyamı karartacaksan Her sey sag...


Istemem sevgili yüzüme gülme Eger ki sonunda aglatacaksan Istemem sevgilim ümitler verme Sonunda dünyamı karartacaksan
Her sey sagir içimde, ne siir ne musiki Dünyadan bezginligim dünyalar kadar eski Öylesine çözülmüs, öyle dagilmisim ki Bu ne bitmez ayrilik bu ne özlem diyorum
Beni çagirdigini bir defa duyabilsem Avuçlarimda ates, yorgun gözlerimde nem Aşarak denizleri bir gün kapina gelsem Basimi duvarlara vurup ölsem diyorum
Bir daha dünyaya gelsem Yine seni severdim Beni üzesin diye Beni deli divane edesin diye
Seni yildizlara benzetiyorum onlar kadar uzak onlar kadar erisilmezsin Ama bir farkin var; onlar bin tane sen bir tanesin. Önceleri hasreti hiç tatmadim, yarimden hiç ayri kalmadim, biter diye takvimlere baktim. Zor geldi ayrilik alisamadim.
Sen benim hayatimda oldugun sürece, ne sen kimseye rakip ne de kimse sana rakiptir… Çünkü sen benim için daima teksin!
Kendimi kör düşündüm, kötü oldum, Sağır olsaydım ne yapardım bilmem, Birde dilsiz hissettim , kalbim sızladı, Sensiz olsam ne yapardım dedim ve düşünürken öldüm!!
Eğer birgün bulusacağımız yere gelemezsem. Dünyanın bütün renklerinden oluşan bir demet çiçek yaptır. Çünkü beni senden ayıracak olan tek kuvvet, Ölüm beni yakalamış demektir.
Dün kopan bir yaprakti,düsen bir kuru daldi Bugünden güzel degil bulacagin yarinda Aç ellerini bir bak yanan avuçlarinda Dün gitmis yarin yok bize bir bugün kaldi. Birgün biri çıkıpta güneşe adını buzla yazarsa , Bilki o seni benden daha çok seviyor…
Bugün yeni bir meyhane kesfettim mezarligin karsisinda. Bir gün beni arar da bulamazsan ya meyhanedeyim ya da tam karsisinda.
Her aşk bir yüreğin sesidir ve sabırla büyür! İçindeki sevgiyle, acıyla, inançla, öfkeyle,piser! Şarap gibi gün geçtikçe güzelleşir..
Uçsuz bucaksız gökyüzünde kanat çırpan martıların. Sonsuz huzuru anlatan denizin maviliğinde gördükleri, Kendi yansımaları kadar eşsiz hayat….. Gülümsedikçe ve umut ettikçe yaşamaya değer…
En koyu mavilikleri avucuna, En içten mutlulukları gözlerine, En derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum. Her zaman sevgiyle kal.
Gün aşırı özlemek güzel, Seni anımsayıp gülümsemek güzel, Seni senle yaşamak bambaşka bir güzel.
Ben senin gözbebeklerinde kaybolmayı sevdim, Seninleyken sana doyamamayı, Sensizkense doyasıya seni yaşamayı sevdim..
Ömrüme yetecek bir aşk ararken seni buldum. Şimdiyse aşkıma yetecek bir ömür arıyorum. Seni çok seviyorum…
Sahiller dalgayı nasıl beklerse, Gökyüzü mehtabı nasıl özlerse, Kuru topraklar suya nasıl hasretse, Sende benim hasretimsin…
En koyu mavilikleri avucuna, En içten mutlulukları gözlerine, En derin sevgileri kalbine usulca bırakıyorum. Her zaman sevgiyle kal.
Aşkım yatağın, sevgim yorganın, Yüreğim yastığın olsun iyi uyu BİRTANEM !!
Ne zaman tutsam ellerini, Gözlerimin önünden mevsimler geçer. Ne zaman gözlerin gözlerime değse Samanyolundan bir yıldız düşer…
Ne senden vaz geçerim, ne düşlerimden, Nede gözlerimi kaparım hayalinle yaşarken, İnan hayatı seni bana verdiği için, Seni ise hayatıma anlam verdiğin için seviyorum!!
Hayalin hafızamdan silinene kadar, Izdırabın saçlarım dökülene kadar, Ağlamaktan gözlerim kör oluncaya kadar Her dakika Seni Seveceğim…
laca Karanlığı Sevmem ben Ya gece olmalı ya gündüz Kurşun ya vurmalı yada namluda durmalı Sevgili dediğin ya senin gibi olmalı Yada hiç olmamalı..
Aşkım var dağlar bilemez, Sevgim var kimsenin aklı alamaz, Birde sen varsın ya bir tanem, Dünyada kimse böyle sevilemez…
Hayatımın hem anlamı hem neşesi oluverdin, Seni gördüğüm günden beri, Şarkılarda seni düşündüm, Gecelerimin parlayan yıldızı oldun..
Başını göğsüme yasladığımda tek bir düşmanım vardır; Geçip giden zaman.
Ufukta bir gemi görsem seni taşıyan, Mavi denize dalardım geriye bakmadan, Uçsuz bucaksız mavilikte arardım beni, Ta ki beni sende bulana kadar.
Seni yıldızlara benzetiyorum. Onlar kadar pırıl pırıl ve yine onlar kadar ışıl ışılsın. Ama aranızda tek bir fark var, Onlar bin tane sen bir tanesin.
Kuyruklu yıldızlar vardır; Yetmiş yılda bir yaklaşır dünyaya… İnsan ömrü boyunca ya bir defa görür ya hiç… Ben gördüm, O da sensin bitanem…
Sen benim gökyüzümdün, denizim, topragimdin, Simdi bir hatira olamazsin belirsiz, uzak Biliyorsun bazi seyler vardir elimizde olmayan Iste öyle imkansiz birsey seni unutmak.
Doğan güneşi bana doğsa, her mutluluk beni bulsa, Bütün dünya benim olsa sensiz hayat yaşanmıyor.
Ben seni dün sevmedim çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarın sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek
Mutlu olmayi biliyorsan, sevmeyi bileceksin Gerçekten seviyorsan, ömrünü vereceksin.
Sahiller dalgayı nasıl beklerse, Gökyüzü mehtabı nasıl özlerse, Kuru topraklar suya nasıl hasretse, Sende benim hasretimsin…
Şiirler ve Şarkılar Sevenler Ve Gidenler için yazılır, Hepsinin Başrolünde Mutlaka 1 insan Vardır.
Hayatı paylaşmak için Hayatı bilen birisiyle Olmak gerekir, iŞte ozaman Acıdan çok Mutluluk Yaşarsın.
Şeytan Kötü insanların babasıdır.
insanlar yalancı OLmasaydı Cehennem oLmazdı.
Sevmek Bazen Terk etmektir.
inanıyorsan, inandığının peşinden gidiceksin.
Tatlı bir Hayat Acı haberler vermek için insanı habersiz yakalamaya Çalışır, Kimse Tatlı Bir Hayat Sürememiştir Bu Dünyada.
Bilinçsiz Yapılan Olaylara hata Denir, Severek Hata Yapılmaz Bunu Kimse Bilmiyor.
Herkez Sevdiği insana bakarmış gibi hayata Baksa Belkide Hayatta Bukadar acı OLmazdı Biz insanlara.
Aşk Hastalık gibidir, Aşkın Rüzgarına Kapılırsan Ya Hasta oLursun Yada öLüm Olursun.
Bir toplumun özgürlüğü Devletin Demokrasi Zenginliğine Bağlıdır.
Vatanını Seven Bir insan vatanı için En iyisini Yapmak iSteyendir.
Karamsar Düşünceler Mutsuz yarınları Arkasında getirir.
Yalan insanların Artık Bir Duygusu Olmuş gibidir., Yalansız yaşayamıyorlar Hatta Söyledikleri Yalanlara Kendileri Bile inaniyorlar.
herkez Gülerken yanında olmayı sever Mutlulukları Paylaşmayı Sever, Neden Ağladağında Kimse yanında Olmaz neden?
Aşk Bazen Acı Bazen Mutluluktur, önemLi Olan ikisinide Kabullenmektir, Kabul edemeyen Kaldıramaz Aşkın Yükünü.
Her insanın Hayatında 4 Mevisimi Vardır, Bu mevsimler insanın hayatını Sonlandırır.
Anlam Kazanmak için Hayata Anlamlı Bakmak Gerekir, Anlamsız Bir Bakış Anlamsız Bir Hayatın Simgesidir.
 Sen hayatımın kutup yıldızı oldun. Nereye gidersem gideyim ışığının altında sevginle uyudum. Doğru yolu buldum. Seni seviyorum anne Bu dünyadaki en güvenli sığınağım senin kucağın.
Bu hayat seni benden aldı belkide seni benden alan sen oldun ve ben halen deli gibi asık olmama ragmen kendimi alamıyorum yardım edermisin bana Sevgilim ??
ben umutlarimi bos kovanlara doldurdum acemidir aldigim nisanlar ben her askta kendimi vururum…
herkez sevinirken ben üzülüyorum herkkez herkez üzüürken ben üzülüyorum(sivasli nazım can ALPEREN)
görmek istersen denizi yukarıya cevır yuzu deniz gıbıdr gökyuzu…
eğer benimle onun arasında bir seçim yapacaksan onu seç çÜnKü ben BİR seçEnek deĞİLİM
hayat üç buçukla dört arasındadır ya üç buçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın…
Buket Karadoğan hayat mücadelem yaşam kaynağım seni sensiz yaşamak istedim başaramadım biran yoksun gibi davrandım başaramadım kendimi kaybettim oturup çocuklar gibi ağladım
♥ Gök yüzünde bir yıldız seç büyük ve parlak olsun yanında bir yıldız daha seç büyük ve parlak olması önemli değil senin yanında olsun y
♥ Güneşin ilk ışıkları gününü aydınlattığında ve içinde doğan nedensiz sevinci biriyle paylaşmak istediğinde, pencereni aç yeter.Ben o tatlı sessizlikte sen
♥ Seni ne kadar sevdiğimi anlamak istiyorsan; yağan her yağmur damlasını yakalamaya calış.yakalayamadığın her yağmur damlası seni ne kadar sevdiğimin ispatıdır…
♥ Kar tanesi eriyip dudaklarına indiğinde ve o bir damlanın serinliğini biriyle paylaşmak istediğinde yüzünü rüzgara dön yeter. ben o rüzgarda olacağım.
♥ Ben asla ağlamam deyip her gece yatağa yattığında aklına o gelip gözünden iki damla yaş süzülüyorsa eğer utançla işte o zaman aşıksın demektir..
♥ Bulutlara yükledim özlemimi; şimşeklerle çaktırdım sevgimi; Yağmurlar yağdırdım gözyaşlarımla; küçük melekler gönderdim seni öpmeye geldile

COMMENTS

Ad

Ağız ve Diş Sağlığı,6,Beslenme,10,Biyoloji,5,Blogger,6,Cilt Sağlığı,6,Dini Yazılar,7,Fizik,1,Güzel Sözler,1,Hot,6,İş Sağlığı ve Güvenliği,1,Kadın Sağlığı,5,Kişisel Yazılar,1,Program,7,Tarihi Yazılar,1,Wordpress,32,
ltr
item
Portal: Anlamlı Sözler
Anlamlı Sözler
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiz5Luq2r54d7YHyZ4nX9mJHFUwquLoOYNoOASjVPGG1uylYsXnNZDMusOTGan2lMPA8G_V9CqtX_BonGH47EnWs-ePALi0PMqkjrwcUeyp-HcLA-D031MRAPBHyCFgekcaWu4D2vjD9io/s1600/timthumb.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiz5Luq2r54d7YHyZ4nX9mJHFUwquLoOYNoOASjVPGG1uylYsXnNZDMusOTGan2lMPA8G_V9CqtX_BonGH47EnWs-ePALi0PMqkjrwcUeyp-HcLA-D031MRAPBHyCFgekcaWu4D2vjD9io/s72-c/timthumb.jpg
Portal
https://paylasimciler.blogspot.com/2013/06/anlaml-sozler.html
https://paylasimciler.blogspot.com/
http://paylasimciler.blogspot.com/
http://paylasimciler.blogspot.com/2013/06/anlaml-sozler.html
true
6252367257258326303
UTF-8
Loaded All Posts Not found any posts VIEW ALL Readmore Reply Cancel reply Delete By Home PAGES POSTS View All RECOMMENDED FOR YOU LABEL ARCHIVE SEARCH ALL POSTS Not found any post match with your request Back Home Sunday Monday Tuesday Wednesday Thursday Friday Saturday Sun Mon Tue Wed Thu Fri Sat January February March April May June July August September October November December Jan Feb Mar Apr May Jun Jul Aug Sep Oct Nov Dec just now 1 minute ago $$1$$ minutes ago 1 hour ago $$1$$ hours ago Yesterday $$1$$ days ago $$1$$ weeks ago more than 5 weeks ago Followers Follow THIS CONTENT IS PREMIUM Please share to unlock Copy All Code Select All Code All codes were copied to your clipboard Can not copy the codes / texts, please press [CTRL]+[C] (or CMD+C with Mac) to copy